top of page
  • Writer's pictureMary Roe

Môj model :)


No nevyzerá to bábo chutne? A hlavne realisticky? Reborn bábiky sú už také a klobúk dole pred umelcami, ktorý dokážu farbami na maketu naniesť život.


Ja ako osoba som vždy bola akosi rozletená do rôznych strán. Vždy ma bavilo viacero vecí a smerov. Rozhodla som sa teda zmeniť svoje účty na sociálnych sieťach z jedného zamerania - knihy, na jednoducho mňa.

Zatiaľ oficiálne pridávam moju záľubu v štrikovaní a háčkovaní a ak sa raz dokopem, tak pridám aj hudbu, ktorú som zložila :D


Ak vás zaujíma, či budú aj ďalšie knihy z mojej tvorby, tak dúfam, že jedného dňa sa mi podarí dokončiť aspoň jednu z tých mnohých, ktoré som načala. Písanie teda nevešiam na klinec.

Moja záľuba v spracovaní priadze sa prehupla do nápadu otvoriť si obchodík s handmade na Etsy. Na tento obchodík budeme dve. Ja a moja mamina.

Mamina pletie na ručnom pletacom stroji a mojim strojom budú moje ruky, ihlice a háčkovka. Obchodík ešte len otváram, ale už sa môžete pozrieť, čo tam už zatiaľ je. Info, produkty a link nájdete na mojej stránke.

No a načo mi je vlastne táto Reborn bábika? Veľmi sa mi páčia vecičky pre novorodencov a povedzme si úprimne, aj tí novorodenci vyzerajú rozkošne. Takže sa chcem orientovať najmä na vecičky pre ne. No a na to potrebujem model, ktorý by na fotke, či videu vyzeraj príjemne a aby si kupujúci mohol lepšie predstaviť veľkosť vecičky.


Bábiky robí jedna pani spolu so svojim synom, ale keď som chcela skopírovať link, že vám ho tu hodím, zrejme som bola poslednou zákazníčkou ich obchodíku. Všimla som si, že tento business prešiel priamo na syna, ktorý si otvoril vlastný obchod. Takže tu hodím link naňho. Reborn bábika na Etsy.






Recent Posts

See All
bottom of page